Ads 468x60px

Pentru cei ce fac DRAGOSTE


       Din start  vreau  să menţionez că ideea scrieri acestui articol, care sunt sigur că nu va fi unicul la capitolul ,,nopţi albe”, a apărut, mă ve-ţi crede ori ba, dar va asigur că e adevărat, tocmai în momentul  cînd făceam dragoste. Ca să fie clar accentuez dragoste şi nu sex, fiindcă în opinia mea, doar făcînd dragoste un cuplu, o pereche el şi ea ating culmea absolutului intim, culmea pasiunii sincere.
Mă veţi crede sau nu, dar vă asigur că e adevărat că gîndurile articolului meu a luat naştere  în momentul cînd eu şi perchea mea am atins pe rînd capătul universului, de fapt nu cred că este vreo definitie clară la ceea ce am trăit, armonia este aerul cu care respiri în acele momente, care la sigur le trăiţi şi voi scumpi cititori/cititoare ale acestui blog, alături de cei care au ales să respire Armonie împreună cu voi.
   Am curajul să scriu un asemenea articol, şi sunt pregătit să înfrunt şi unele dificultăţi, într-o societate încă înhibată, unde sentimentul fricii domină asupra dorinţei de a fi fericiţi, scriu acest articol, care nu este ultimul ca să sparg gheaţa şi să spun că a venit timpul să trăim fără prejudecăţi, fără gîndul că ceva spune lumea, astfel fugind de propria fericire, fără remuşcări ale trecutului care ne împedică să trăim prezentul şi să ne formăm viitorul.
  Sper că începînd cu acest articol să începem a respira din plin cu  prezentul iar viaţa de cuplu să o transformăm într-un izvor nesecat de dorinţe şi pasiune, a venit timpul să uităm de egoism şi să încercăm să dpăşim propriile principii şi bariere psihologice!
    Acest articol cum a mai zis este doar începutul în următorul va urma dezbaterea chestiunilor tabu...

                                          Aştept comentariile voastre şi multe alte sugestii!

0 comentarii: