Ads 468x60px

ANI DE SCOALA by Cliofos Galina

Amintirile ne-ndreapta
Spre liceu, spre acea poarta,
Unde ieri stateam timizi,
Ori fricosi, Ori linistiti,
Dragalasi, vioi, fierbinti
De emotii...
Fericiti...
Toti de giduri rascoliti
Inima in piept saarea
In soapta lunga intreba
Care-i profesoara mea?
Cea balaie, sau bruneta?
Cea severa, ori cocheta?...
Iata sunetul s-a dat,
Noi in clasa am intrat
Si in banci ne-am asezat
La Maria sa, priveam
Vorba-i dulce o inghiteam.
Un alint usor plana
Si-n suflet ne-ncoltea
Frumusetea-i admiram
La fata ne luminam,
Cunostinte culegeam,
Dar nici seama nu ne dam.
Ani de zile au trecut
De la marele ,,Debut"
Un dor mare ma apasa
De-a mea scoala,
De-a mea clasa.
Acel tremur de demult
Azi il simt ca la-nceput.
Mai matur, mai implinit
Tot de ginduri rascolit.

0 comentarii: